Kamis, 19 November 2015

Apa Adakah Jenis Magnet Air dan Bagaimana Mereka Boleh Membantu Anda

Apa Adakah Jenis Magnet Air dan Bagaimana Mereka Boleh Membantu Anda

Terapi magnet adalah sebahagian daripada Naturopathy yang membantu badan menangani penyakit dengan lebih berkesan dengan mewujudkan semula tahap normal tenaga magnet. Ini jenis terapi menggunakan beberapa peralatan, antara yang kita boleh ambil perhatian yang tinggi, sederhana dan rendah kuasa magnet, air magnet, magnet lumbar dan leher tali pinggang, rantai dan gelang magnet magnet. Air magnet adalah salah satu peralatan yang paling popular kerana mudah digunakan dan keberkesanannya. Juga, ini jenis perkakas adalah mudah untuk membuat, fakta yang menjadikannya boleh diakses kepada lebih kategori orang. Ia boleh dibeli di bersedia untuk menggunakan bentuk atau ia boleh disediakan di rumah, dengan menjaga sebotol air ke atas magnet Selatan atau Kutub Utara selama kira-kira 24 jam.

Bergantung kepada magnet mengecasnya mempunyai, tiga jenis air magnet boleh individuated: Kutub Selatan air, yang masih disimpan di kutub selatan magnet, kutub utara air magnet yang telah dikenakan dengan tenaga dari magnet Kutub Utara dan bipolar air magnet yang merupakan campuran antara perairan kedua-dua kutub. Setiap satu daripada jenis yang disenaraikan di atas air yang mempunyai kegunaan khusus dan boleh merawat pelbagai pelbagai penyakit dan penyakit.

Sebagai contoh, Kutub Selatan m-air adalah amat berkesan dalam merawat penyakit yang disebabkan oleh bakteria. Oleh itu, abses, bisul dan jangkitan virus berada di senarai syarat-syarat yang boleh dirawat dengan menggunakan kaedah tersebut. Dalam kes abses dan jangkitan kulit, ia adalah disyorkan bahawa air yang digunakan secara dalaman (dengan meminum ia) dan luaran (dengan membasuh kawasan dengannya) untuk rawatan yang lebih berkesan. Kutub Utara m-air adalah terutamanya digunakan untuk merawat jangkitan dalaman, seperti jangkitan atau ulser kencing, serta jangkitan luaran (eczemas), manakala air magnet bipolar adalah baik untuk mengubati masalah pencernaan dan masalah radas kencing.

Ini adalah salah satu rawatan yang paling mudah yang boleh dilakukan untuk menghilangkan penyakit yang merisaukan anda begitu banyak. Menggabungkan ia dengan peralatan bermagnet yang lain untuk kehidupan yang sihat dan bahagia!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar