Kamis, 19 November 2015

Homeopati Dan Migrain

Homeopati Dan Migrain

Migrain ditakrifkan sebagai sakit kepala kerana sebab yang tidak diketahui. Jadi, lain kali doktor anda berani menulis diagnosis anda sebagai "migrain" Soalan dia berani. Jangan terpengaruh dengan ungkapan yang berpengetahuan dan senyuman benigna di wajahnya. Ia adalah pandangan yang diamalkan orang yang membuat hidup dengan urusan memperbodohkan orang lain dan yakin bahawa istilah perubatan yang sama telah tertipu dan terus menipu berbilion-bilion pesakit di seluruh dunia.

Ia sudah pasti sukar untuk mengekalkan fakulti pemikiran anda dan berhujah dengan itu berdenyut, sakit berdenyut atau terbakar di hadapan kepala anda atau kuil atau belakang kepala anda. Tetapi anda akan lakukan dengan baik untuk ingat bahawa mengekalkan fakulti ini adalah penting untuk hidup anda. Semua lebih-lebih lagi apabila anda akan menentang yang dipanggil berkelayakan mempunyai lesen untuk membunuh manakala menundukkan anda untuk ujian klinikal beberapa ubat baru mungkin pada kos yang besar untuk anda dan orang anda; manakala profesional ketawa sepanjang jalan ke bank.

Itu, secara ringkas, adalah realiti bagaimana perubatan tradisional yang diamalkan hari ini. Tetapi anda mempunyai tugas dan tanggungjawab untuk melindungi diri sendiri. Untuk tujuan ini, anda perlu bertanya dan kritis memeriksa setiap ubat yang ditetapkan dan ditadbir. Walaupun gerombolan penyelidikan dan kertas kajian punca perkara migrain masih tidak diketahui. Semua orang-orang kajian hanya menggambarkan tindakan beberapa bahan kimia dalam badan anda dan bagaimana mereka pergi sekitar mengurangkan kesakitan untuk mengurangkan penderitaan. Ia perlu menggariskan bahawa tiada seorang pun daripada mereka menawarkan ubat untuk migrain. Anda hanya terjamin dengan kelegaan daripada sakit semasa pertarungan tertentu sakit kepala.

Homeopati mempunyai remedi mudah dan berkesan untuk tiap-tiap satu. Maaf, ia tidak mempunyai ubat paten untuk apa-apa penyakit tetapi ia mempunyai ubat khusus untuk menyembuhkan setiap kes individu migrain atau mana-mana penyakit lain untuk perkara itu. Ini mungkin menjadi faktor yang paling menjengkelkan tentang homeopati untuk pesakit. Anda pergi ke homeopati dengan migrain yang teruk mendapati sukar untuk memberi tumpuan kepada apa-apa dan doktor meminta anda untuk duduk. Kemudian dia mula bertanya pelbagai soalan seperti - Untuk berapa lama anda mempunyai sakit kepala ini? Apa yang anda suka makan? Apakah perkara atau tingkah laku yang membuatkan anda marah longgar?

Soalan-soalan yang seolah-olah tidak pernah berakhir dan sama sekali tidak berkaitan dengan sakit kepala anda. Dengan cara yang ya mereka tidak berkaitan dengan sakit kepala anda. Tetapi mereka adalah sangat relevan untuk membantu homeopati anda untuk memfokuskan ke ubat yang betul serupa, yang beliau akan menyembuhkan anda. Dia tahu dan pasti itu yang serupa sempurna akan mengembalikan kamu kepada kesihatan yang sempurna dan migrain hanya akan hilang. Untuk homeopati anda migrain adalah tetapi hanya butiran kecil penyakit menyeksa kamu dalam dan dia memerlukan semua gejala-gejala lain dapat untuk memilih ubat yang sempurna yang serupa, yang pasti akan menyembuhkan anda.

Jadi, anda akan dilakukan dengan baik jika anda cuba untuk memberi tumpuan dan menjawab soalan-soalan. Terdapat kepastian bahawa anda akan sembuh daripada migrain selama-lamanya, yang tidak ada doktor tradisional dengan ubat-ubatan ini dalam pembungkusan mewah pernah boleh memberi jaminan anda. Ada satu perkataan terakhir-hati walaupun. Tidak terlepas daripada kesilapan manusia dan homeopati anda juga adalah seorang manusia. Ia tidak akan menjadi hanya untuk memberi dia hanya satu peluang dan menolak sistem. Sila lawati homeopati anda beberapa kali, tanya dia apa yang membuatkan beliau memilih ubat tertentu dan mengapa. Membincangkan alternatif dan gejala-gejala utama ubat-ubatan alternatif untuk membantu beliau membuat keputusan perubatan yang betul. Jika anda mengikuti nasihat ini, maka anda akan menjadi salah satu dari orang-orang yang gembira migrain telah sembuh untuk kebaikan dan untuk selama-lamanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar